Udanych zakupow!
Blog przedstawia anegdotki, obserwacje i analizy porownawcze odwiedzonych krajow. Pod lupe wziete sa przede wszystkim dzialania marketingowe, zarzadzanie zasobami ludzkimi i dominujace zachowania kulturowe. Nie brak tu ugolnien, ktore bynajmniej nie sa absolutne i nie powinny byc odnoszone do kazdej osoby, miejsca, czy sytuacji. Sluza one jedynie uproszczeniu rzeczywistosci.
czwartek, 11 marca 2010
Naj...
„Najlepszy na swiecie“ i „najlepszy w miejscie“ sa najbardziej absurdalnymi frazesami reklamowymi. Najwieksze watpliwosci dotycza przede wszystkim weryfikacji takiej obietnicy reklamowej. Nie przeszkadza to jednak miedzynarodowym bankom (np. HSBC reklamujacego sie sloganem „The world’s largest local bank“) i wlascicielom zasadniczo lokalnych biznesow.
Udanych zakupow!
Udanych zakupow!
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz