Mowi sie, ze klient to krol i trzeba mu sluzyc, zeby go nie stracic. Mowi sie takze, ze klienci sa wybredni. Tymczasem operatorzy firm sa chyba jeszcze bardziej, w koncu caly marketing oparty jest na zdefiniowaniu grupy docelowej.
Blog przedstawia anegdotki, obserwacje i analizy porownawcze odwiedzonych krajow. Pod lupe wziete sa przede wszystkim dzialania marketingowe, zarzadzanie zasobami ludzkimi i dominujace zachowania kulturowe. Nie brak tu ugolnien, ktore bynajmniej nie sa absolutne i nie powinny byc odnoszone do kazdej osoby, miejsca, czy sytuacji. Sluza one jedynie uproszczeniu rzeczywistosci.
środa, 9 grudnia 2009
Definiowanie krola
W Guatemali nie zauwazylam stert obcietych wlosow na podlodze. Za to tabliczke "Nie akceptujemy nie grzecznych dzieci"

Mowi sie, ze klient to krol i trzeba mu sluzyc, zeby go nie stracic. Mowi sie takze, ze klienci sa wybredni. Tymczasem operatorzy firm sa chyba jeszcze bardziej, w koncu caly marketing oparty jest na zdefiniowaniu grupy docelowej.
Mowi sie, ze klient to krol i trzeba mu sluzyc, zeby go nie stracic. Mowi sie takze, ze klienci sa wybredni. Tymczasem operatorzy firm sa chyba jeszcze bardziej, w koncu caly marketing oparty jest na zdefiniowaniu grupy docelowej.
Brak komentarzy:
Prześlij komentarz